vineri, 21 octombrie 2011

Îţi mulţumesc...













Îţi mulţumesc... te-am cunoscut într-un mod misterios, mi-a plăcut, am fost amândoi la timpul potrivit, în locul potrivit...

Îţi mulţumesc... nu te-am căutat, cu toate acestea s-a întâmplat să te găsesc..., ca într-un puzzle, unde noi am fost ultimele piese ce au compus un peisaj perfect de noapte, noaptea noastră...

Îţi mulţumesc... am fost încântat să continuăm discuţiile simple despre noi, dar care ne-au îndreptat către cele mai minunate momente ce aveau să urmeze...

Îţi mulţumesc... că m-ai făcut să te iubesc, că ai avut grijă de inima mea, că mi-ai arătat frumuseţea ta prin felul de a scrie, de a simţi, de a-ţi exprima sentimentele profunde într-un mod inconfundabil...

Îţi mulţumesc... că te-ai gândit la mine, doar aşa am reuşit să mă apropii de ceea ce reprezinţi tu, să te înţeleg, să-ţi fiu alături atunci când ai avut nevoie...

Îţi mulţumesc... pentru cuvintele ce mi-au schimbat fiinţa până în cel mai adânc punct...

Îţi mulţumesc... că ai fost minunată cu mine..., te-ai comportat mai mult decât exemplar, doar că eu nu am ştiut să te ridic la adevărata valoare a ta...

Îţi mulţumesc... nu regret nimic din ceea ce a existat între noi, mi-ai fost îngerul meu...

Îţi mulţumesc... deşi am scris la trecut, strălucirea sentimentelor mele nu s-a stins..., în sufletul meu te simt aproape, alături pentru totdeauna...

Îţi mulţumesc... sperând că într-o zi îţi vei aduce aminte de mine, de încercarea mea de a te face fericită...

Îţi mulţumesc... că m-ai iubit, nu am să uit şi nici pe tine nu am să te uit..., eu încă te mai iubesc..., cred în visul de a fi împreună...

Îţi mulţumesc... pentru tot...

Îţi mulţumesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu