joi, 16 februarie 2012

Dorinţe, gânduri, sentimente...













     Iubirea mea pentru tine fierbe... dacă m-ai pune în apă aş da în clocot împreună cu ea, în sensul bun.

     Te vreau atât de mult... să fim o unduire, să fim un dans fără să ne atingem mâinile, ci doar trupurile, să fim o şerpuire prin infinitul clipelor ce ne unesc şi atunci când ne împreunăm mâinile... să ţi le sărut şi să le simt catifelarea pe buze... apoi să te privesc în ochi minute în şir, să te apropii la piept şi în timp ce îţi adulmec nuanţele de parfum să-ncep uşor să te sărut pe gât, pe buze... să ne completăm... nici nu vreau să ştiu ce mai urmează... simţim doar momentele fără să mai fim eu şi tu sau tu şi eu, ci să fim noi... căldura inimilor noastre să ne contopească în acelaşi gând, în acelaşi zbor spre eternitate.

     Arată-mi cum să-mi mişc mâinile pe corpul tău... să te sculptez la nesfârşit, să-ţi simt formele, coapsele... te simt atât de aproape de parcă te cunosc dintotdeauna, de parcă am fost creaţi să ne-ntâlnim cândva şi să inventăm, reinventăm dragostea prin modul nostru, prin atitudinea noastră.

     De unde îmi vin aceste dorinţe, gânduri, sentimente...? Nu le pot lăsa să treacă doar prin pix, înşirate pe o foaie... vreau să le materializăm şi de acolo energia puternică, invizibilă să ne cuprindă în întregul univers.

     Aş vrea să fiu lângă tine şi să te fac să mă doreşti mereu... nu mai am cuvinte... ştiu doar că abia aştept, indiferent când va fi nemuritoarea clipă... şi mai ştiu că emoţiile mele, atunci când voi începe să tremur în faţa ta privindu-te, vor putea fi liniştite doar la tine în braţe... atunci când ne vom întâlni prima oară... te iubesc... şi nu mă întreba de ce.

2 comentarii: