luni, 1 iunie 2020

Îngerul meu


 

 

 

 

 

 

 

 

  





Mă faci mereu să zâmbesc și prezența ta mă încântă

Vreau să fii tu mereu aceea căreia îi spun cuvinte de iubire…

Să îți admir frumusețea ochilor, buzelor, să îți sărut chipul tot…

Să îmi auzi glasul adiind ușor la urechea ta, încântată fiind de șoaptele fine ale iubirii mele pentru tine…

Să te respir până în adâncul plămânilor, parfumul tău să mă înmoaie în brațele tale...

Să îmi trec mâna prin părul tău, pe chipul tău, să te privesc în ochi și să ne pierdem în oceanul sufletelor noastre infinite...

Te ador și vreau să te țin de mână, să îți simt pulsul tău cum trece în mine atunci când ne pierdem în savoarea săruturilor noastre fără sfârșit...

Vrei să îmi spui ceva, dar te întrerup și îți spun: ascultă-mi inima și auzi în bătăile ei cum îți strigă numele...

Ești în infinitatea gândurilor mele, strânge-mă la piept și nu-mi da drumul, suntem lipiți de iubirea universului ce în mișcarea sa, ne încântă cu simfonia naturii...

Ce este trecutul? Ce este viitorul? Tu, iubire, ești prezentul meu continuu, o eternă clipă ce nu se sfârșește niciodată...

Hai să ne deschidem aripile și să zburăm către locurile inefabile pe care le-am pierdut odinioară... 

Să ne reîntoarcem de unde am plecat și rătăciți fiind să renaștem, acum având inimile și sufletele unite, suntem Unul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu